Tuesday, January 30, 2007

Fotbollsnytt



Hej alla fotbollsdiggare!
Jag vill bara delge er det senaste på fotbollsfronten.

Förra veckan började jag på en specialträning för skott. Tyckte det kunde vara bra när jag mest spelar forward. Det är en inomhusträning och vi är några från mitt Travelteam-lag som går där samt lite andra barn ockå. Ikväll är det dags igen. Det är roligt att träffa mina lagkompisar, det var ju ett tag sedan sist då det har varit uppehåll sedan november.

Nästa vecka börjar inneträningen med min Coach Dan. Han har precis kommit hem från UK och ska dra igång med oss. Undrar om han lärt sig några nya trix under jullovet? Det ska bli extra kul att träffa honom och laget igen på den träningen, och vet du vad? Vi har blivit uppflyttade från Div 2 till Div 1 inom Travelteam-serien!! Detta kommer att betyda att vi får än tuffare motstånd och därför behöver vi komma igång med träningen redan nu innan utesäsongen börjar någon gång i mars. Vi vann serien förra året och jag blev faktist skyttekung med flest mål i mitt lag. Kul va!

Kram/Martin

1 Comments:

At 10:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Martin! Roligt att läsa om filmen och om din fotbollsträning. Hoppas du får en kul och spännande säsong med många mål i år också!
Kramar Famie och Nonos

 

Post a Comment

<< Home