Monday, January 29, 2007

Filmtips!



Hej alla!
Förra helgen när mamma var i Sverige och jag var ensam med pappa så gick vi på bio. Vi såg Night at the Museum med Ben Stiller. Både pappa och jag tyckte den var jättebra! Den är lite läskig men framförallt väldigt rolig. Jag tror att den kommer till Sverige snart. Ta med dig din pappa eller mamma och kanske någon kompis eller syskon och ha så kul!

Visste du förresten att muséet där filmen utspelar sig är Naturhistoriska muséet i New York. Där var jag senast med Greta och hennes familj när de hälsade på oss i julas. Det kan jag också rekomendera ett besök på om du kommer till NY någon gång.

Många kramar från Martin

1 Comments:

At 12:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Cool film Martin!Hoppas att den kommer till "Sweden" snart.
Hälsningar Vile

 

Post a Comment

<< Home