Sunday, October 15, 2006

Helgens fotbollsmatch

Hej alla fotbollsdiggare!
I lördags var det dags för fotbollsmatch igen. Vi spelade hemma.
Vi vann med 2-1 och jag gjorde båda målen. Men jag tycker inte att vi/jag spelade lika bra som förra lördagen då vi vann med 4-0.
I morgon är det träning igen och då får vi se vad Coach Dan har att säga.
Nästa helg ska vi spela två matcher. På lördag blir det en ersättningsmatch för en som blev inställd i september pga av regn. På söndag är det ordinarie match borta.
Håll alla tummar och ha en fin vecka!
Kram/Martin

3 Comments:

At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said...

Klart vi håller tummarna. Ha en jättebra vecka själv!
Kramar Famie och Jan-Olof

 
At 11:51 AM, Anonymous Anonymous said...

Hej Martin
Kul att du har det bra, tack för kortet du vet att jag gillar Legolas. Idag började innebandyn och i morgon är det avslutning på fotbollen. Jag längtar tills du kommer tillbaka.

Kram från Malcolm

 
At 11:58 AM, Blogger Family Bellander said...

Hej Malcolm!
Kul att kortet har kommit fram. Idag har vi match mot Berkeley Heights och jag ska vara forward. Jag längtar också efter att komma tillbaka lite. Hälsa alla i klassen från mig!
Kram från Martin

 

Post a Comment

<< Home