Tuesday, June 13, 2006

VM är igång!

Visst är det härligt att VM har börjat! De sänder alla matcherna här men tyvärr mest när jag går i skolan. Vi spelar dock in den mest intressanta matchen för dagen och sen kollar jag första halvleken på kvällen tillsammans med Pappa. Den andra halvleken kollar jag morgonen efter innan det är dags att gå till skolan!

Vi såg Sverige - T&T när vi var i Kanada. Tyvärr gick det ju inte så bra. Jag köpte i alla fall ett par jättefina fotbollsskor. Pappa och Mamma hade lovat mig det om jag kom med i Travel team så nu var det dags! Här är bilden på dem. Det är ett par Adidas.



Den här låten tycker jag är bra. Den är tydligen väldigt populär i Sverige. Tack till kusin Pelle som skickade den till mig!

Elias - Zlatan

Idag spelar vi in Brasilien - Kroatien och ska kolla på ikväll. På torsdag ska vi självklart kolla Sverige - Paraguay. Jag hoppas att Sverige och Zlatan gör en bättre match då! Kramar till alla!
/M

1 Comments:

At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Martin!
Vilka fina fotbollsskor du har fått! Dom kommer du nog att skjuta många mål med. Vi hoppas också att Sverige vinner på torsdag!
Många kramar
Famie och Nonos

 

Post a Comment

<< Home