Monday, June 26, 2006

Sommarlov







Hej alla!
Nu är det första dagen på mitt sommarlov! Jag börjar skolan här den 7e september igen. Tyvärr är det lite grått och regnigt ute men i alla fall varmt. Hoppas att solen snart kommer tillbaka så att mamma och jag kan gå till poolen och bada.
I går var vi på bio och såg den nya Pixar filmen Cars. Jättebra film! Bilden vissar "huvudpersonerna" Lightning McQueen och Sally. Se den när den kommer till Sverige!

I veckan ska jag träffa några kompisar och göra lite saker med mamma. På fredag bär det av in till NY igen och då ska jag för första gången i mitt liv gå på balett! Vi ska på Metropolitan och se Svansjön.
Nästa helg är det 4th of July ledigt här och då är pappa också ledig (måndag+tisdag). Det blir mysigt. Är det fint väder ska vi göra en utflykt till kusten och bada i havet.

Nästa torsdag åker jag och mamma till Sverige. Det ska bli spännande att komma hem igen.

Kram från
Martin

1 Comments:

At 2:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Hej Martin! Hoppas du får ett riktigt fint sommarlov! Kul att du ska få se balett på Metropolitan. Musiken är så vacker och du kommer nog att tycka om dansen också. Du får berätta sen!
Vädret blir nog bättre ska du se, så ni kan åka och bada vid kusten!
Många kramar från Famie och Nonos

 

Post a Comment

<< Home