Monday, November 20, 2006

Go Lightnings!

Hej!

Här är en film på 5 minuter som summerar hur höstsäsongen har sett ut för mitt fotbollslag, Somerset Hills Lightnings. Vi vann alla matcher utom en som vi förlorade och en som vi spelade oavgjort. Jag vann den interna skytteligan! På filmen kan ni bl.a se lite matchbilder och dessutom lite mål. Jag har nummer 9 på ryggen och skjuter bl.a mål på en frispark och missar en straff. I slutet när alla springer genom "tunneln" är jag den som sprutar vatten på alla föräldrar. Det var en jättekul säsong och jag ser fram emot att börja i mars igen.
/Martin

1 Comments:

At 9:10 AM, Anonymous Anonymous said...

Vilken härlig fotbollsfilm! Kul att få se dig i "action" igen. Du ger aldrig upp - jättebra!
Många kramar från Famie och J-O

 

Post a Comment

<< Home