Sunday, October 22, 2006

Helgrapport från mig

Hej allihopa!
Idag har vi match igen. Gårdagens match blev inställd eftersom det hade regnat så mycket på fredagen. Till idag har det dock torkat upp så jag och Pappa ska åka iväg om några timmar. Vi möter ett lag från Berkeley Heights. Vi har hittills tre vunna matcher och en förlorad i serien.

I skolan går det bra. Matten är roligast men att läsa och skriva går bättre och bättre också.

Den här helgen är Mammas kompis Lena här och de är idag i New York och tittar på "Mamma Mia". Jag och Pappa tittade på Zlatan matchen i morse (Udinese-Inter) som slutade 0-0, Zlatan var inte speciellt bra. I eftermiddag visar de Real Madrid - Barcelona på TV:n. Vi ska spela in den och se den efter min match.

Om två veckor kommer min farmor på besök. Det ska bli kul!
Kramar,
/Martin

1 Comments:

At 3:20 PM, Anonymous Anonymous said...

Ja, det ska verkligen bli kul om två veckor! Många kramar från Famie

 

Post a Comment

<< Home