Tuesday, June 12, 2007

Fotbollsturnering



Hej alla fotbollskompisar!
Så här fin var min medalj som vi fick efter memorial turneringen i Chatham. Jag gjorde 11 mål i turneringen och vi vann alla fyra matcherna.

Nu är fotbollen slut för säsongen. Den sista matchen spelade vi i lördags och den vann vi med 6-2. Jag gjorde 4 mål.
Igår tränade vi en första gång med U9 laget. Det var kul. Nästa gång jag ser dem igen är i september. Då börjar vi säsongen med ett läger och en turnering helgen efter Labor Day.

Idag var mamma och jag och provade ut nya kläder till nästa säsong. Det blir röd/vita dräkter även denna gång.

Ha en härlig fotbollssommar. Vi hörs igen till hösten med mera fotbollsnyheter!

Kram/Martin

1 Comments:

At 1:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Vilken fin medalj! Den tar du väl med till Sverige så vi kan beundra den ordentligt?! Nu blir det kanske skönt att vila från matcherna ett tag. Du har verkligen jobbat bra! Kramar från Famie och Nonos

 

Post a Comment

<< Home